Home      Service

Tiger serviceteam

Het servicebeleid van Tiger: Snel een professionele oplossing

Heb je een vraag met betrekking tot een Tiger product, of is je iets onduidelijk, neem dan gerust even contact met ons op. We zetten ons graag in om snel te zorgen voor een professionele oplossing. 

Stel je vraag via het contactformulier of neem telefonisch contact met ons op 040-2809809


Klanten stuurden ons mailtjes:

Al er iets mis is met je Tiger product doen we er alles aan om je probleem op te lossen. Snel en professioneel. Klanten reageren hierdoor regelmatig positief verrast op onze service. Dat doet ons goed. De beste klant die we ons kunnen wensen is immers een tevreden kant.

Wat klanten ons zoal schreven:

"De geboden oplossing werkt super. Waarvoor dank! Mijn complimenten voor de service en het meedenken van de productmanager. Door de geboden oplossing beveel ik jullie nu zelfs aan. Onderstaande tekst heb ik zojuist getweet: 'Service met hoofdletters leveren ze bij Tiger.nl! Door meedenken en het bieden van een goede oplossing ben ik super tevreden.'
Hans

"Ik stond versteld toen ik mijn brievenbus opende en er twee nieuwe dispenserdoppen in aantrof. Dit is pas service, echt uniek in deze tijd."
Ron

"Hierbij wil ik u hartelijk danken voor de super snelle service naar aanleiding van mijn klacht over de kapotte dispenser. Ik heb een nieuw flacon én een nieuw pompje ontvangen. Super service. Een warme douche voor Tiger!"
Marij

"Gisterenavond was ik op een verjaardag en hoorde dat mijn tante sinds haar trouwen dezelfde Tiger afwasbak en emmer gebruikt. Afgelopen september waren mijn oom en tante 40 jaar getrouwd. Ze gebruikt beide voorwerpen nog steeds met groot plezier. Het leek mij goed om jullie dat ook te melden."
Mevr Rosman

Onze Servicemederkers aan het woord:

"Door mijn ervaring heb ik problemen meestal zo opgelost. Vaak gaat het om een kleine aanpassing, maar de voldoening is altijd groot. Bij de klant en dus ook bij mij."
Martin, servicemedewerker bij Tiger sinds 2008

"Het fijne van mijn werk is dat de klant altijd blij is als we weggaan. Hun probleem is dan immers weer opgelost."
Jessica, servicemedewerkster bij Tiger sinds 2010

"Ik kwam op maandagochtend bij een consument waarbij de thermostaatkraan het had begeven. Ze hadden geen warm water in bad en wel een baby van 6 dagen oud. Binnen een kwartier kon ik het oplossen. De moeder was ontzettend blij dat het euvel verholpen was. Dat zijn hele leuke momenten."
Martin, servicemedewerker bij Tiger sinds 2008.